Suita rafturile compactabile

Arhivarea intensiva și stocarea masivă cu design modular

SE POATE SCHIMBA CU TIMPUL

Elimină eficient spațiul pierdut: toate componentele în mișcare sunt cuprinse în grosimea laterale și șasiu, un concept nou, este mai subțire și mai puțin înalt.

Trenul este disponibil în versiune manuală, mecanică și electrică. Datorită designului modular, puteți alege oricând să adăugați la modulele de configurare module noi, în funcție de nevoile dvs.: ca un tren în care se adaugă mașini suplimentare, TRAIN ROSSS este gata să crească odată adăugarea rapidă și ieftină a modulelor noi.

Gata să cumpere, gata să crească în timp, gata să te surprindă cu noi performanțe.

Descoperiți toate aplicațiile disponibile: depozitare manuală intensivă, depozitare intensivă electrică, stocare mecanică intensiva

Descoperiti avantajele Trenului

Mulți sunt pregătiți să asambleze versiuni

  • Tracțiune integrală: noua precizie a mișcării.
    În loc de un vagon, în care este amplasat mânerul, care trage toate celelalte, TRAIN ROSSS oferă un sistem exclusiv de tracțiune integrală de tracțiune, tracțiune exercitată pe fiecare vagon asigurând o mișcare uniformă și imediată și eliminând efectul nefericit de acordeon care se simte la începutul mișcării sistemelor tradiționale de tracțiune.
  • Noi materiale high-tech: durabilitate nouă.
    Soluția cea mai tradițională a unui arbore de transmisie constă dintr-un tub, adesea însoțit de un sistem de fixare foarte rudimentar, cum ar fi un știft simplu amplasat transversal la tubul însuși.Soluții extrem de sărace, dezvoltate pentru economii foarte reduse din punct de vedere material, dar foarte scumpe în timp, datorită măririi gaurii cauzate de defectarea progresivă a materialului din care este fabricat, un tub subțire de metal și cu incetinirea transmisiei, care creste zi de zi..
  • Noile șine TRAIN ROSSS din aluminiu dur garantează performanța oțelului, dar cu o singură diferență: ele nu ruginesc, menținând astfel aspectul original și stralucirea lor în timp. Elemente importante pentru o performanță constanta în timp.
  • Gata cu întreținerea obișnuită: materialul plastic unic al suporturilor TRAIN ROSSS este auto-lubrificant. Timpul pierdut și problemele evitate de la început, pentru totdeauna.

  • Avantaje: un zgomot primar, dar cel mai important inerție minoră de mișcare și acolo o siguranță sporită, toate datorită noii centuri de formă, care înlocuiește lanțul de transport tradițional. O nouă configurație, dar și un material nou, cauciuc în loc de metal, la unul dintre principalele dispozitive de transmisie pentru a stabili un nou punct de referință în domeniul sistemelor compacte de depozitare mobilă.
  • Pentru a proteja utilizatorii de posibile lovituri și șocuri: dar și posibilitatea de a crea un design elegant, împreună cu podeaua din lemn, dacă se solicită acest lucru. Acestea sunt funcțiile de alunecare exclusivă laterală TRAIN ROSSS: util, atunci când podeaua nu poate fi făcută pe locație, utilă și frumoasă cu podeaua asamblată.

  • Pentru o utilizare cât mai plăcută și mai precisă a sistemului de tracțiune TRAIN ROSSS integral, este folosirea rulmenților etanșați pentru a susține roțile: fluență maximă și lipsa de frecare, dar și durabilitate și protecție împotriva prafului.
  • Roțile din fier sunt o soluție imbatabilă în ceea ce privește capacitățile mari: într-adevăr, le-am păstrat în acele variante concepute pentru mișcări mari de încărcături. Dar pentru toate celelalte versiuni TRAIN ROSSS oferă o mare inovație: roți în materiale compozite, idei pentru a atinge un nou standard în ceea ce privește zgomotul, fiabilitatea și fluența.
  • Noul design compact: noul spațiu și noua ergonomie. Datorită noului său design compact, TRAIN ROSSS folosește fiecare centimetru de spațiu: începând cu noul aranjament de dispozitive de mișcare, conținut în grosimea cadrului special delimitat în spațiu.
  • O nouă concepție a șasiului, mai subțire și mai puțina înălțime: un element prețios care recuperează spațiul util de depozitare. Un alt element de succes, de departe, este Train Rosss.

  • De câte ori o asamblare a fost întreruptă din cauza unei componente lipsă? Acum acest lucru nu se va întâmpla din nou: TRAIN ROSSS este livrat în cutii de kituri de asamblare complete cu toate piesele componente necesare pentru realizarea structurii. O nouă comoditate, fără surprize.
  • Ansamblul de seturi de ancorare și ancorări: aceasta este o operație care necesită întotdeauna ceva timp și o atenție deosebită. Pe scurt: încă o complicație. TRAIN ROSSS
  • An innovative system, useful and effective: the modular aluminium rail allows to assemble doors quicker and easier. Time saved so money saved.
  • Un sistem inovator, util și eficient: șina din aluminiu modulară permite asamblarea ușilor mai repede și mai ușor. Timpul salvat astfel bani economisiți.

  • Noul sistem modular 10110w este gata pentru a vă satisface nevoile. ROSS, rămânând fidelă numelui său, se inspiră din conceptul de modularitate a trenului: un element de tracțiune principală, MOTOR ROSSS, la care se adaugă WAGON ROSSS la necesitate și se realizează un tren cu lungimea dorită. O trăsătură importantă, care vă va permite să adaptați întregul sistem într-o poziție nouă, fără a pierde spațiu și fără dificultăți.

CULORI DISPONIBILE

Sistemul de rafturi Tren este produs in urmatoarele culori:

STANDARD

  • Galvanizat / Gri RAL 7038

STANDARD

Disponibile pe comanda:

  • Galvanizat / Albastru Ral 5010
  • Galvanizat /Alb RAL 9010
  • Galvanizat / Aluminiu Metalic RAL 9006
  • Galvanizat / Galben Ral 1021
  • Galvanizat / Gri RAL 7026
  • Galvanizat / Portocaliu Ral 2004
  • Galvanizat / Magenta RAL 4003

CULORI SPECIALE (CU MINIM DE COMANDA)

  • Galvanizat / Tint RA

GALERIE ARHIVA MOBLA

ROTI

Roti din materiale compuse din fier sau fibre

Rafturi

Oțelul utilizat pentru realizarea rafturilor este de tipul DC 01 cu o solicitare unitară minimă de întindere de 140 N / mm2. Produsul este fabricat din bobine, prin turnare și îndoire

Carlige

Oțelul utilizat pentru realizarea cârligelor este de tipul DD 11 cu o solicitare unitară minimă de întindere de 140 N / mm2. Produsul este fabricat din bobine, prin turnare.

Montanti

Oțelul utilizat pentru realizarea coloanelor este 3.1 tip structură de certificat, S235JR cu un efort minim de randament unitar de 235 N / mm2. Produsul este obținut din bobine, prin turnare și profilare la rece

Traverse

Oțelul utilizat pentru realizarea barelor transversale este de tipul DC 01 cu o solicitare unitară minimă de întindere de 140 N / mm2. Produsul este fabricat din bobine, prin turnare.

SOLICITAȚI O OFERTĂ