Pe platformă există trei tipuri de conturi:

• Vânzători – Producator sau Vânzător de echipamente.
• Furnizori de Servicii – firme de proiectare industrială, companii de transportări și instalări, software WMS, instituții financiare, etc.
• Cumpărători

Înregistrarea

Înregistrarea preliminară constă în introducerea informațiilor în noul cont (nume, poziție, companie, număr de înregistrare, adresă, telefon). Etapa următoare ține de selectarea tipului de abonament: Freemium, Premium, PRO (pentru Cumpărător este Freemium).

Cererea

Cumpărătorul transmite o solicitare prin intermediul formularului de contact, cu posibilitatea de a atașa un plan al depozitului sau încăperii și o cerere detaliată.
Platforma alocă cumpărătorului un consultant tehnic (CT).

• CT contactează clientul și, dacă este necesar, ajută cu înregistrărea pe platformă.
• CT discută cererea cu Cumpărătoru, după care completează Cerere de Proiectare (RFD – Request for Design), aflată pe platformă, distribuind toate detaliile pentru proiect. În rezultat, RFD apare în contul Cumpărătorului pentru aprobare / introducere pe platformă.

Pe baza acestui RFD și a altor date necesare, platforma propune un proiectant (conform specificațiilor Cumpărătorului).

Proiectantul elaboreaza proiect de amenajare, iar Cumpărătorul, din contul său online, aprobă proiectul.
CT, cu aprobarea cumpărătorului, inițiază licitația în platformă și lansează licitația.

În funcție de specificațiile Cumpărătorului, pot exista una sau mai multe licitații – pentru produse și pentru servicii (transport, montaj, software WMS, etc).

Platforma, pe baza datelor existente, selecteaza furnizori și le trimite o invitație de a participa la licitația.

Furnizorii depun ofertele în fișiere PDF și completează separat:

• descrierea succintă a caracteristicilor ofertei
• prețul pentru echipamente
• prețul pentru transport
• prețul pentru montaj
• culori
• perioada de garanție
• opțiuni de servicii post-vânzare
• certificate de calitate
• termen de producție
• termen pentru montaj
• tipul de asigurare inclus, dacă este cazul
• forme de plată și termene contractuale
• fișier PDF atașat și o ofertă completă
• draft de contract

Vânzătorii își văd poziția în funcție de preț și pot licita până la sfârșitul licitației.

Platforma trimite notificări catre vanzatori dacă există o ofertă mai bună.

Cumpărătorul – pas cu pas la primirea ofertelor vede un tabel comparativ cu oferte (care, în timpul licitației, vine sub formă de notificări prin e-mail/aplicație mobilă) și, de asemenea, după o modificare a prețului de către unul dintre furnizori, (tabelul comparațiv este similar cu funcțiile de comparație prezente pe magazinele online, cu filtre.) În tabelul de comparație, clientul poate utiliza filtre după cel mai bun preț, timp de livrare, instalare, rating și alte opțiuni disponibile.

Clientul selectează câștigătorul și încheie licitația.